Ga terug

Bezorging & Montage - Kok Bedden



Informatie over levering in Nederland

 

Tarieven pakketverzending in Nederland

€ 5,95.- (gratis verzending boven € 50.-)

Inclusief:

  • Pakketverzending aan huis

Tarief Kok Bedden Bezorgservice in Nederland 

Plaatsing inclusief professionele montage op de gewenste plek in huis (tarief voor artikelen zoals matrassen, topmatrassen, bedbodems, nachtkastjes, spiegels, bedbanken)

€ 29.-

Inclusief:

  • Plaatsing op de gewenste plek in huis
  • Verpakkingsmateriaal retour voor recycling
  • Bezorging op afspraak
  • Duidelijke uitleg over de artikelen

Tarief Kok Bedden Bezorg- en montageservice in Nederland* 

Plaatsing inclusief professionele montage op de gewenste plek in huis

€ 49.- (tarief voor artikelen zoals ledikanten, matrassen, topmatrassen en bedbodems)

óf

€ 99.- (tarief voor zware of grote artikelen en/of artikelen met veel montagewerk zoals boxsprings, ladenbedden, balkenbedden en kledingkasten)

Inclusief:

  • Plaatsing inclusief professionele montage op de gewenste plek in huis
  • Verpakkingsmateriaal retour voor recycling
  • Bezorging op afspraak
  • Duidelijke uitleg over de artikelen

*Let op: Dit geldt alleen in Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden. Bestel je vanaf de Waddeneilanden en wil je gebruik maken van deze voorwaarden? Neem dan contact met ons op voor aanvraag van een offerte.

 

Informatie over levering in België

Tarief pakketverzending naar België

€ 12,50 (gratis verzending boven € 200.-)

Inclusief:

  • Pakketverzending aan huis

Tarieven bezorging aan huis

Grotere artikelen die niet per post verzonden kunnen worden bezorgen we tot aan de voordeur in heel België. Montage in België is helaas niet mogelijk.

Voor leveringen aan huis in België (exclusief montage) vragen we om een bijdrage van:

€ 79.-

Inclusief:

  • Bezorging aan huis en op afspraak

*Let op: Montage in België is helaas niet mogelijk.

 

Levertijden & leveringsafspraak


De levertijd van je bestelling verschilt per artikel. We geven de levertijd per artikel aan bij het artikel zelf, maar ook in de winkelwagen. Heb je een bestelling met meerdere artikelen? Dan geldt de langste levertijd van de artikelen op de gehele bestelling.

Wil je een specifiek artikel graag eerder ontvangen dan de rest van de bestelling? Dan raden wij aan om een aparte bestelling te plaatsen, of om contact op te nemen met onze klantenservice.

Indien een bestelling compleet is en klaar voor verzending, ontvang je een Track & Trace code. Deze ontvang je per mail via MyParcel.

Bij grotere artikelen maken wij persoonlijk een afspraak met je zodra de bestelling compleet is. Lees hieronder verder over het maken van een leveringsafspraak.

 

Hoe verloopt het inplannen van een (Levering & montage) afspraak?

Dit wordt voor je geregeld. Er zal per e-mail of telefonisch contact opgenomen worden om een afspraak in te plannen. Dit gebeurt zo snel mogelijk nadat de bestelling compleet is in ons magazijn. Ter bevestiging sturen we je ook een e-mail met hierin de afgesproken datum/tijd en extra informatie over de levering.

Het aangegeven tijdsblok in de e-mail is een richtlijn wanneer onze bezorgers bij je komen leveren. Vanwege uitloop op de route en/of bij een vorige klant is de kans aanwezig dat het aangegeven tijdstip afwijkt.

 

Afspraak wijzigen 

Mocht je de afspraak willen wijzigen dan verzoeken wij u om 5 werkdagen voor levering contact met onze afdeling planning op te nemen.
Onze afdeling planning is bereikbaar op:

dinsdag en donderdag van 9:00 uur tot 14:00 
vrijdag van 9:00 uur tot 13:00 uur

Telefoon: 0341-357821 - Vraag naar de afdeling planning

Of stuur een e-mail naar planning@kokbedden.nl ter attentie van Jolanda Hermans.

 

Niet thuis op moment van levering

Het kan gebeuren dat onze bezorgers voor een dichte deur staan. Als dit gebeurd maken wij een nieuwe afspraak met u, hou dan rekening met 4 weken extra levertijd. Wanneer dit een 2e keer voorkomt zal er 79,- euro in rekening worden gebracht.

 

Extra informatie voor pakketverzendingen

Het kan voorkomen dat je Track & Trace code kort na de verzending nog niet werkt omdat de verzending nog niet is verwerkt in het postsorteercentrum. Probeer het in dit geval op een later tijdstip nog eens. Mocht er na 2 dagen nog niets bekend zijn over udelevering dan vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zoeken het dan graag voor je uit bij PostNL

Niet thuis bij bezorging? Geen probleem, een pakket boven de 100,- euro wordt nogmaals aangeboden. Onder de 100,- euro zal het pakket bij de buren worden afgeleverd.

Meer informatie over PostNL? Lees de volledige algemene voorwaarden van PostNL op: www.postnl.nl/algemene-voorwaarden/

 

Extra informatie over de montageservice

Onze montageservice vervalt indien:

  • We de beoogde plek voor het product niet kunnen bereiken doordat de pakketten niet door (bijvoorbeeld) een trapgat passen.
  • Er onvoldoende ruimte is op de plek waar het artikel geplaatst dient te worden. Houd daarom altijd de opgegeven maten + 5cm aan. Is er minder ruimte beschikbaar? Neem dan eerst contact op voor de mogelijkheden.
  • Er over de volledige breedte van een kledingkast een verloop van meer dan 1 cm in de vloer is.

Twijfel je over één van bovenstaande punten? Neem dan alsjeblieft contact met ons op via dit telefoonnummer: 0341-357831.

Bij de montageservice kan je standaard de volgende uitgebreide service verwachten:

Wij monteren het product volledig, je krijgt een duidelijke uitleg en nemen we het verpakkingsmateriaal netjes mee.

Wij adviseren je om bij aankoop van grotere artikelen goed op te letten of deze wel door bijvoorbeeld de deur, de lift of het trappengat kunnen. Het komt voor dat goederen die thuisbezorgd worden niet naar binnen kunnen worden gebracht. Dit geldt met name voor: tweepersoons matrassen (uit één stuk), hoofdborden van boxspringsets en schuifdeuren van linnenkasten. Wanneer een artikel bij levering niet naar binnen kan dan  is Kok Bedden hiervoor niet aansprakelijk en laten wij het product op de begane vloer achter.

Standaard inbegrepen service:

  • Het naar binnen brengen en plaatsen op een, door u aan te geven, normaal bereikbare (slaap)kamer in het huis
  • Het uitpakken van de artikelen
  • Het volledig monteren en aansluiten van de artikelen
  • Het aansluiten van een elektrisch artikel op een bestaande aansluiting. Tip! Leg alvast een extra stekkerdoos klaar.
  • Het controleren op eventuele fouten of beschadigingen
  • Het eventueel meenemen van het verpakkingsmateriaal. (Let op: zonder de originele verpakking kan je geen artikelen meer retourneren)
  • Duidelijke uitleg over de artikelen
  • Het controleren  van de order (op volledigheid)

Niet verzorgde service:

  • Het oude bed afbreken en/of verplaatsen naar een andere ruimte
  • Het aanleggen van nieuwe stroompunten voor elektrische artikelen
  • Het verwijderen van obstakels die het naar binnen of naar boven brengen van artikelen kunnen bemoeilijken. Denk hierbij aan kastjes, schilderijen, lampen en andere voorwerpen die aan de muur zijn bevestigd. Wij raden je voor alle zekerheid aan deze vooraf te verwijderen.

Artikelen van Kok Bedden worden altijd netjes bij je thuis in Nederland afgeleverd. Kleine artikelen worden verzonden via PostNL en grotere artikelen worden. Dit gaat via de eigen bezorgdienst van Kok Bedden óf door een professionele meubeltransporteur. Beide partijen zijn reeds jarenlang gespecialiseerd in het vervoeren van meubelen. Dit kan je dus met een gerust hart aan ons overlaten.