Bezorging & Montage

Artikelen van Kok Bedden worden altijd netjes bij u thuis afgeleverd. Kleine artikelen worden verzonden via PostNL en grotere artikelen worden bezorgd. Dit gebeurt door de eigen bezorg- en montagedienst van Kok Bedden óf door een professionele meubeltransporteur. Beide partijen zijn reeds jarenlang gespecialiseerd in het transporteren, bezorgen en monteren van meubelen. U kunt dit dus met een gerust hart aan ons overlaten.

Afspraak maken

Wanneer u bij de laatste stap in de winkelwagen uw bestelling afrond ontvangt u van ons per direct een orderbevestiging. Zodra de order compleet is in het magazijn van Kok Bedden wordt u gebeld voor het maken van een leveringsafspraak. Hoe lang dit duurt ligt aan de levertijd van het gekozen artikel(en). De levertijd is te vinden op de productpagina van ieder artikel in de webshop. Bestelt u meerdere dingen in een keer dan geldt hiervoor de levertijd van het langste artikel.

Wilt u weten welke verzendmethode er hoort bij het artikel(en) van uw keuze? En wat voor verzendkosten daar eventueel bij horen? Kijkt u dan eerst eens op de pagina verzendinformatie.

Bezorging & Montageservice  

Wij adviseren u om bij aankoop van grotere artikelen goed op te letten of deze wel door bijvoorbeeld de deur, de lift of het trappengat kunnen. Het komt voor dat goederen die thuisbezorgd worden niet naar binnen kunnen worden gebracht. Dit geldt met name voor: tweepersoons matrassen (uit één stuk), hoofdborden van boxspringsets en schuifdeuren van linnenkasten.

Standaard inbegrepen service:

  • Het naar binnen brengen en plaatsen op een, door u aan te geven, normaal bereikbare (slaap)kamer in het huis
  • Het uitpakken van de artikelen
  • Het volledig monteren en aansluiten van de artikelen
  • Het aansluiten van een elektrisch artikel op een bestaande aansluiting
  • Het controleren op eventuele fouten of beschadigingen
  • Het eventueel meenemen van het verpakkingsmateriaal. (Let op: zonder de originele verpakking kunt u geen artikelen retourneren)
  • Duidelijke uitleg over de artikelen
  • Het controleren  van de order (op volledigheid)

Niet verzorgde service:

  • Het oude bed afbreken en/of verplaatsen naar een andere ruimte
  • Het aanleggen van nieuwe stroompunten voor elektrische artikelen
  • Het verwijderen van obstakels die het naar binnen of naar boven brengen van artikelen kunnen bemoeilijken.
    Denk hierbij aan kastjes, schilderijen, lampen en andere voorwerpen die aan de muur zijn bevestigd.