Ruilen en Retourneren


Beschadigd of verkeerd product ontvangen

Helaas komt het soms voor dat er een verkeerd artikel wordt verzonden of dat een artikel beschadigd is. Mocht dit zo zijn dan verzoeken wij u vriendelijk om dit aan ons te melden alvorens u het retourproces start. Dit kan per e-mail (info@kokbedden.nl) of bel met 0341-357821. Wij zorgen er voor dat u zo snel mogelijk een juist product ontvangt. Bij aankopen in de winkel kunt u het product vaak ter plekke omruilen (mits voorradig).

Let op: Zorg dat u uw pakket voldoende gefrankeerd opstuurt. Bij beschadiging of defect direct na aanschaf (maximaal 8 dagen) storten wij u achteraf de verzendkosten terug. (dit volgens de standaard tarieven van PostNL)

Retourprocedure

Kiest u er voor om een artikel aan ons te retourneren? Ga dan als volgt te werk:

  1. Gelieve retourzendingen vooraf aan ons te melden. Dit kan per e-mail (info@kokbedden.nl) of telefonisch 0341-357821.
  2. Stuur het artikel(en) onbeschadigd en zo veel mogelijk in de originele verpakking retour naar het onderstaande adres. De verzendkosten van het retourneren van producten zijn voor uw eigen rekening.
  3. Wanneer wij het pakket in goede orde hebben ontvangen zullen wij het bedrag binnen 30 dagen aan u overmaken.
  4. Zorg ervoor dat u uw pakket voldoende gefrankeerd opstuurt.

Retouradres:

Kok Bedden
t.a.v. Retouren
Dorpsstraat 16-20
3881 BD  Putten

Grote artikelen:

Wij begrijpen dat grotere artikelen zoals bedbodems en matrassen te groot zijn om per post aan ons te retourneren. U kunt hier voor per e-mail (info@kokbedden.nl) een verzoek bij ons indienen. De kosten van het ophalen zijn voor uw eigen rekening en bedragen € 39,95 (uitgezonderd beschadigde of verkeerde artikelen). Dit bedrag zal worden afgetrokken van het retour te storten bedrag. Na goedkeuring van het door u retour gezonden artikel zal Kok Bedden het bedrag binnen 30 dagen aan u overmaken.

Transportschade

Bij alle artikelen maken wij gebruik van stevige en hoogwaardige verpakkingsmaterialen. Helaas kan het altijd gebeuren dat een artikel beschadigd raakt tijdens het transport naar de klant. Wanneer u bij aflevering al kunt zien dat de zending beschadigd is of dat de zending open is geweest dan adviseren wij u de zending te weigeren. Wij ontvangen de levering dan retour. Wanneer dit voorkomt kunt u ons alvast op de hoogte stellen zodat wij u direct een vervangend artikel kunnen sturen.

Wanneer er geen sprake is van zichtbare schade, maar er is tóch schade opgetreden aan de inhoud van de zending, dan verzoeken wij u ook dit (binnen 2 weken) aan ons te melden.