Veel gestelde vragen

Bij Kok Bedden willen we u graag helpen. Op deze pagina geven we antwoord op de meeste gestelde vragen over de webshop en de winkel. Heeft u een algemene vraag, of misschien wel een hele specifieke? Twijfel dan niet en neem contact op met onze winkel. U kunt ons bereiken via de mail of bel met 0341-357821.

Klik op een vraag om direct naar het antwoord te gaan.

Vragen over online bestellen

Vragen over de aflevering


Vragen over de winkel in Putten

Algemene vragen

Klachten en feedback


Antwoorden

Hoe plaats ik een online bestelling?

Bij ieder product op de webshop kunt u één of meerdere artikelen in uw winkelwagen plaatsen door de knop 'in winkelwagen' te gebruiken. In uw winkelwagen kunt u uw artikelen bekijken, wijzigen of bestellen. Wilt u nog verder winkelen? Klik dan op 'ga verder met winkelen'. Het is altijd mogelijk om bovenin de website weer terug te keren naar uw winkelwagen.

Heeft u de artikelen gecontroleerd en wilt u bestellen? Klik dan op 'ga door naar afrekenen'. Het is niet nodig om een account aan te maken voordat u gaat afrekenen. Dit gebeurt automatisch in de kassa. Wanneer u al een account heeft dan kunt u dit aangeven in de kassa zodat u uw gegevens niet opnieuw hoeft in te voeren.

Nadat u in de winkelwagen gekozen heeft voor 'ga door naar afrekenen' komt u terecht in de kassa. Vul hier uw adresgegevens in, bekijk hoe uw bestelling verzonden wordt en kies hoe u wilt betalen.

Na deze stappen  kunt u uw bestelling nog eenmaal controleren om vervolgens onze algemene voorwaarden  te lezen en goed te keuren. Klik daarna op 'plaats uw bestelling' en de bestelling is voltooid. Zodra uw betaling geaccepteerd is ontvangt u van ons direct een bevestiging.

Wat zijn de verzendkosten?

Boven de € 35.- betaalt u geen verzend- of montagekosten. Onder de € 35.- vragen wij € 6,75 verzendkosten *

Eventuele verzendkosten worden altijd getoond tijdens het afrekenen.

*Kleinartikelen onder € 35.- welke wij per brievenpost kunnen verzenden (losse sloopjes, kleine onderdelen etc.) vallen tevens onder ‘gratis verzending’.

Kan ik veilig online bestellen en betalen?

Wij willen u graag informeren over de veiligheid van uw geld. Voor online betalingen werken wij samen met BUCKAROO. Deze gerenommeerde partij voldoet aan alle veiligheids voorwaarden op het gebied van online betalingen. U kunt er dus zeker van zijn dat uw geld op een vertrouwde manier  wordt verwerkt. Wilt u weten op welke manieren dit allemaal gedaan wordt? Dan verwijzen wij u naar Buckaroo.nl/veiligheid

Wij voorzien van een SSL certificaat voor onze gegevensoverdrachten. Deze verbinding verzekert dat alle data die wordt verstuurd geheim blijft voor buitenstaanders. U kunt aan het   icoon boven of onder aan uw browser zien dat u op een beveiligde pagina bent die gebruik maakt van SSL.Tevens zal de URL beginnen met https://

Op welke manieren kan ik betalen?

Mogelijkheden:

  • Rembours (betaling bij aflevering)
  • Ideal (directe verwerking)
  • Overschrijving per bank (verwerking duurt 2-3 werkdagen)(tevens mogelijk vanuit België en Duitsland)
  • PayPal (directe verwerking)(tevens mogelijk vanuit België en Duitsland)
  • Acceptgiro (Achteraf betalen via AFTERPAY. mogelijk tot maximaal €250.- & directe verwerking na acceptatie)


Rembours (+7,50 Euro)

Indien u liever niet vooraf wilt betalen dan is dit mogelijk door te betalen onder Rembours. Bij Rembours betaalt u uw bestelling op het moment van aflevering. U betaalt het aankoopbedrag vermeerderd met de eventuele transport- en rembourskosten rechtstreeks aan de chauffeur op het moment dat u de bestelling in ontvangst neemt.

LET OP: Remboursbedragen onder € 750.- gaan uitsluitend á contant. Bij een bedrag bóven € 750.- is het tevens mogelijk om te pinnen bij aflevering. U hoeft dit niet van te voren bij ons aan te geven.

Gaat u het restant pinnen bij aflevering? Denkt u er dan aan dat de meeste pinpassen een limiet hebben. Het is gebruikelijk om uw bank een dag van te voren (telefonisch) in te lichten over het pinnen van hogere bedragen.

Ideal (gratis)

Ideal is een zeer vertrouwde online betaalmethode. Ideal is ontwikkeld door de Nederlandse banken en is uitgegroeid tot het meest gebruikte betaalsysteem door de Nederlandse consument. Met Ideal wordt u vanuit onze webwinkel doorgeleid naar uw eigen internetbankieromgeving voor het uitvoeren van de betaling. Deze gemakkelijke en snelle manier van betalen is mogelijk voor klanten van de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, Regio Bank, SNS Bank, Triodos en van Lanschot Bankiers.

Overboeking (gratis) (tevens mogelijk vanuit België en Duitsland)

Een overboeking houdt in dat u het geld via een reguliere bankoverschrijving overmaakt. Vanuit ons systeem ontvangt u een e-mail met hierin het banknummer, de naam van de begunstigde en het over te maken bedrag. Het bedrag maakt u over op het bankrekeningnummer van BUCKAROO, dit is onze betalingsprovider. Uiteraard is een overboeking mogelijk vanaf alle banken. De verwerking van een overschrijving kan maximaal 2 tot 3 werkdagen duren.

PayPal (tevens mogelijk vanuit België en Duitsland)

PayPal is een veilige en eenvoudige manier om aankopen te betalen via het internet zonder dat u uw bankgegevens aan de verkoper doorgeeft. Zo kunt u met een gerust hart online shoppen.

AfterPay (+1,95 Euro) mogelijk tot maximaal €350.-

Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay:
AfterPay voert voor kokbedden.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij kokbedden.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 350,00 als u voor de eerste keer betaalt via Afterpay. Bent u al bekend bij AfterPay dan kunt u betalen tot een bedrag van € 500,00.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website

Wat is de levertijd?

De levertijd is te vinden op de productpagina van ieder artikel in de webshop. Bestelt u meerdere dingen in een keer dan geldt hiervoor de levertijd van het langste artikel.

- Artikelen met de status ‘direct leverbaar’

Kleinartikelen welke wij per post/pakketservice aan u verzenden met de levertijd ‘Direct leverbaar’  zijn op voorraad en worden (indien voor 12 uur s’middags besteld) nog dezelfde dag aan u verzonden. Dit houdt in dat u het artikel doorgaans de volgende werkdag in huis heeft.

Voor grote artikelen welke wij bij u thuis bezorgen en/of monteren  met de levertijd ‘direct leverbaar’ nemen wij telefonisch contact met u op om het artikel zo snel mogelijk bij u thuis te krijgen.

- Artikelen met levertijd

Wanneer het artikel(en) van uw keuze bij ons binnengekomen is zullen wij u hiervan op de hoogte stellen via de e-mail en de artikelen direct naar u verzenden. Gaat het om grotere artikelen of complete bedden welke wij bezorgen/monteren dan  nemen wij binnen de levertijd  telefonisch contact op om met u af te spreken op welke dag/tijdstip er geleverd en/of gemonteerd kan worden. Hoe lang dit duurt ligt aan de levertijd van het gekozen artikel. Bestelt u meerdere artikelen tegelijk dan geldt de levertijd van het langste artikel.

Kan ik producten retourneren?

Bij Kok Bedden is het geen enkel probleem om uw artikelen te retourneren. Bij een online bestelling kan het natuurlijk zijn dat een artikel niet helemaal aan uw wensen voldoet, dat u zich heeft vergist in de aankoop of dat een product beschadigd of defect is aangekomen.

Op onderstaande pagina's kunt u lezen hoe u artikelen gemakkelijk kunt retourneren.

Retour pagina's

  1. Afkoelperiode (14 dagen retourrecht)
  2. Beschadigd of verkeerd product ontvangen
  3. Transportschade

Wat houdt de afkoelingsperiode in?

Wanneer u online een bestelling plaatst dan is de Wet Kopen op Afstand van kracht. Deze wet houdt in dat u als consument recht hebt op een afkoelingsperiode en dat u een artikel binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden aan ons kunt retourneren. Deze periode gaat in op het moment dat u het artikel in ontvangst hebt genomen. Tijdens deze termijn is het de bedoeling dat u zorgvuldig met het product en de verpakking omgaat. U mag het product enkel openen (indien nodig) om te beoordelen of u het product wel of niet wenst te behouden. Helaas is het niet de bedoeling dat er op producten zoals hoofdkussens of matrassen geslapen wordt.

Ik wil een artikel eerst zien en voelen voordat ik bestel. Kan dit?

Jazeker! Alle artikelen op de webshop hebben wij ook in de winkel. Onder het genot van een kopje koffie bent u van harte welkom om al onze artikelen te komen ervaren. Let er u er wel op dat dit artikel in de winkel soms kan afwijken in uitvoering met het artikel dat u in de webshop heeft gezien. Het kan bijvoorbeeld zijn dat u op de webwinkel kijkt naar een matras in de maat 140x200 en dat we deze in de fysieke winkel in de maat 90x200 hebben liggen om uit te proberen. 

Kan ik bestellen vanuit het buitenland?

Het is mogelijk om een bestelling te plaatsen vanuit België en Duitsland. Kies hiervoor bij het afrekenen voor de betalingsmethode PayPal óf Overschrijving per bank. Helaas kunt u via onze webwinkel geen bestellingen plaatsen vanuit andere landen. Wilt u toch graag iets bestellen? Dat kan! Neem contact op per e-mail (info@kokbedden.nl) of bel 00341-(0)341-357821. Wij helpen u graag verder.

Hoe wijzig of annuleer ik een online bestelling?

Komt u er na het bestellen achter dat u een verkeerd artikel heeft besteld? Of dat u de bestelling wilt annuleren? Geef dit dan zo snel mogelijk aan ons door, vaak is het voor ons binnen vijf werkdagen nog mogelijk om een speciale bestelling te wijzigen of te annuleren. U kunt hiervoor bellen met de winkel op 0341-357821 of stuur een e-mail naar info@kokbedden.nl

Kan ik producten die ik online besteld heb ook afhalen in de winkel?

Dit is zeker mogelijk. Helaas laat onze webwinkel dat (nog) niet toe maar u kunt altijd contact opemen om dit te realiseren. Gelieve uw ordernummer bij de hand te houden wanneer u de bestelling reeds heeft geplaatst.

Door wie worden mijn artikelen bezorgd?

Kleine artikelen worden verzonden via PostNL en grotere artikelen worden bezorgd. Dit gebeurt door de eigen bezorg- en montagedienst van Kok Bedden óf door een professionele meubeltransporteur. Beide partijen zijn reeds jarenlang gespecialiseerd in het transporteren, bezorgen en monteren van meubelen. U kunt dit dus met een gerust hart aan ons overlaten.

Wordt mijn bed in elkaar gezet?

- Bezorgen:

Losse matrassen, bedbodems, 2-persoons toppers en andere grotere artikelen waarbij geen montage nodig is worden altijd bij u thuis bezorgd. Uw bedbodem(s) en/of matras(sen) worden standaard netjes bij u binnen gebracht en geplaatst. wij verzorgen dit gratis voor u. Indien nodig sluiten we het artikel voor u aan en plaatsen het waar u dat wilt. Uiteraard nemen we het  verpakkingsmateriaal netjes mee. Deze extra service is standaard  inbegrepen.

- Monteren:

Boxsprings, ledikanten en andere complete bedden worden  bij u thuis bezorgd en volledig gemonteerd.

Bij het monteren van uw bed kunt u standaard een uitgebreide service verwachten. Zo monteren we het bed volledig, krijgt u een duidelijke uitleg en nemen we het verpakkingsmateriaal netjes mee.

Wij adviseren u om bij aankoop van grotere artikelen goed op te letten of deze wel door bijvoorbeeld de deur, de lift of het trappengat kunnen. Het komt voor dat goederen die thuisbezorgd worden niet naar binnen kunnen worden gebracht. Dit geldt met name voor: tweepersoons matrassen (uit één stuk), hoofdborden van boxspringsets en schuifdeuren van linnenkasten. Wanneer een artikel bij levering niet naar binnen kan dan  is Kok Bedden hiervoor niet aansprakelijk.

- Standaard inbegrepen service:

  • Het naar binnen brengen en plaatsen op een, door u aan te geven, normaal bereikbare (slaap)kamer in het huis
  • Het uitpakken van de artikelen
  • Het volledig monteren en aansluiten van de artikelen
  • Het aansluiten van een elektrisch artikel op een bestaande aansluiting
  • Het controleren op eventuele fouten of beschadigingen
  • Het eventueel meenemen van het verpakkingsmateriaal. (Let op: zonder de originele verpakking kunt u geen artikelen retourneren)
  • Duidelijke uitleg over de artikelen
  • Het controleren  van de order (op volledigheid)

- Niet verzorgde service:

  • Het oude bed afbreken en/of verplaatsen naar een andere ruimte
  • Het aanleggen van nieuwe stroompunten voor elektrische artikelen
  • Het verwijderen van obstakels die het naar binnen of naar boven brengen van artikelen kunnen bemoeilijken.
    Denk hierbij aan kastjes, schilderijen, lampen en andere voorwerpen die aan de muur zijn bevestigd.

Wordt mijn matras naar boven gebracht?

Ja, standaard inbegrepen is het naar binnen brengen en plaatsen op een, door u aan te geven, normaal bereikbare (slaap)kamer in het huis.

Moet ik de slaapkamer helemaal leeg maken?

Wij brengen en plaatsen de artikelen op een, door u aan te geven, normaal bereikbare (slaap)kamer in het huis.

Wij adviseren u om bij aankoop van grotere artikelen goed op te letten of deze wel door bijvoorbeeld de deur, de lift of het trappengat kunnen. Het komt voor dat goederen die thuisbezorgd worden niet naar binnen kunnen worden gebracht. Dit geldt met name voor: tweepersoons matrassen (uit één stuk), hoofdborden van boxspringsets en schuifdeuren van linnenkasten.

Neemt Kok Bedden de afval mee?

Ja, standaard inbegrepen is het eventueel meenemen van het verpakkingsmateriaal. (Let op: zonder de originele verpakking kunt u geen artikelen retourneren)

Mag ik de matraszak(ken) houden?

Uiteraard. U heeft immers betaalt voor het volledige artikel, en daar horen ook de verpakkingsmaterialen bij. Geeft u dit even aan bij onze monteurs.

Neemt Kok Bedden mijn oude bed mee?

Nee, wij nemen standaard geen oude bedden mee. Het is alleen mogelijk om een oude matras of bedbodem aan onze monteurs mee te geven. Hier zijn wel een paar voorwaarden aan verbonden: U kunt per nieuw aangeschaft matras of bedbodem maximaal 1 soortgelijk oud artikel mee terug geven. Voorbeeld: Bij aanschaf van 1 nieuw matras kunt u 1 oud matras gratis retourneren. In verband met de ruimte in de wagen kunnen wij maximaal 2 artikelen per klant retour nemen.

Wilt u toch graag een oud bed door ons laten demonteren of meegeven? Dat kan in overleg. Gelieve contact op te nemen met een van onze verkoopmedewerkers.

Hoe kom ik bij de winkel?

Adres

Dorpsstraat 16-20
3881 BD  Putten

Print HIER uw routebeschrijving uit via Google Maps.

Waar kan ik het beste parkeren?

Rondom de winkel is volop gratis parkeergelegenheid. Leter op dat u er maximaal 2 uur mag staan. Een tip voor uw navigatiesysteem is “Kerkplein” (m.u.v. woensdagmorgen i.v.m. de markt. Een goed alternatief is dan “Gervenhof”)

Kan ik gewoon naar binnen lopen voor advies?

Bij ieder artikel op de webshop is het online mogelijk om een afspraak te maken met een slaapadviseur. Maar dit hoeft natuurlijk niet! U kunt altijd bij ons binnen komen lopen voor een passend advies. Het kan zijn dat de adviseur nog even met een andere klant bezig is. U kunt dan genieten van een kopje koffie of thee.

Welke bedmaten kan ik zien in de winkel?

De meeste bedden kunnen in alle maten besteld worden. In de winkel hebben wij de meeste maten wel staan. in ieder geval kunt u de lengtematen 200, 210 en 220 uitproberen en ook de breedtematen 80, 90, 100, 120, 160, 180 en 200 hebben we staan.

Wat zijn de (speciale) openingstijden?

Openingstijden Kok Bedden
   
Maandag 13.00 - 18.00
Dinsdag 09.00 - 18.00
Woensdag 09.00 - 18.00
Donderdag 09.00 - 18.00
Vrijdag 09.00 - 21.00 Koopavond!
Zaterdag 09.00 - 17.00
Zondag Gesloten

 

 

 





Kok Bedden heeft tijdens de feestdagen aangepaste openingstijden:

Goede vrijdag vrijdag 18 april 2014 Geopend normale tijden
1e Paasdag
zondag 20 april 2014 Gesloten
2e Paasdag
maandag 21 april 2014 Gesloten
Koningsdag zaterdag 26 april 2014 Gesloten
Hemelvaartsdag
donderdag 29 mei 2014 Gesloten
1e Pinksterdag zondag 8 juni 2014 Gesloten
2e Pinksterdag maandag 9 juni 2014 Gesloten
Sinterklaas maandag 5 december 2014 Geopend normale tijden
1e Kerstdag woesndag 25 december 2013 Gesloten
2e Kerstdag  donderdag26 december 2013 Gesloten
Oudejaarsdag dinsdag 31 december 2013 Geopend tot 17.00
Nieuwjaarsdag woensdag 1 januari 2014
Gesloten

Hoe kan ik betalen in de winkel?

In de winkel kunt u de volgende manieren betalen: Contant, Pin, Mastercard, VISA

Moet ik in de winkel een aanbetaling doen bij een bestelling?

Wanneer u in de winkel grotere artikelen bestelt zoals bedbodems, boxsprings, matrassen en bedden, dan vragen wij u een aanbetaling van 10% van het aankoopbedrag. Het restant kunt u voor de levering per bank aan ons overmaken of pinnen bij aflevering.

Kan ik het restantbedrag pinnen bij aflevering?

Ja. Onze monteurs hebben altijd een pinautomaat in de auto.

Is de winkel rolstoelvriendelijk?

Ja, de begane vloer is geheel rolstoelvriendelijk met ruime paden. Helaas is er geen lift aanwezig om op de andere verdiepingen te komen maar wij willen de artikelen van deze verdiepingen indien mogelijk graag even voor u naar de begane vloer halen.

Zijn er verdiepingen in de winkel?

Ja, de winkel heeft vier verdiepingen. Een kelder showroom met 12 compleet ingerichte slaapkamers, een begane vloer, een eerste- en een tweede verdieping.

Is er een lift aanwezig?

Helaas is er geen lift aanwezig om op de andere verdiepingen te komen maar wij willen de artikelen van deze verdiepingen indien mogelijk graag even voor u naar de begane vloer halen.

Zijn er mogelijkheden om te zitten in de showroom?

Kunt u niet lang blijven staan? Geef dit even aan bij binnenkomst, dan zorgen wij voor zitgelegenheid bij het tonen van de artikelen.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

 Ja. Alle getoonde prijzen op de website zijn inclusief BTW 

Wat zijn de algemene voorwaarden?

Klik HIER voor de algemene voorwaarden

Overige vragen en contact

Wat er ook is, u kunt uw vraag per e-mail (info@kokbedden.nl) , via onze contactpagina, telefonisch 0341-357821 of per post aan ons indienen. Uiteraard staan we ook in de winkel voor u klaar.

- Ik heb een klacht. Waar moet ik zijn?
- Ik heb een klacht over een product.

Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Desondanks kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over bijvoorbeeld een geleverde dienst of een ontvangen artikel. Mocht u naar aanleiding van een klacht een artikel willen retourneren dan kunt u daar hier de informatie over vinden.

U kunt uw klacht per e-mail (info@kokbedden.nl) , telefonisch: 0341-357821 of per post aan ons indienen.

Onze medewerkers nemen iedere klacht uiterst serieus en wij zullen uw klacht binnen 5 werkdagen intern bespreken en afhandelen. Binnen deze termijn zullen wij u op de hoogte stellen van de oplossing.

Klachtenadres:

Kok Bedden
t.a.v. Aart Jan Kok
Dorpsstraat 16-20
3881 BD  Putten

Ik heb een beschadigd of verkeerd product ontvangen wat moet ik doen? 

Helaas komt het soms voor dat er een verkeerd artikel wordt verzonden of dat een artikel beschadigd is. Mocht dit zo zijn dan verzoeken wij u vriendelijk om dit aan ons te melden alvorens u het retourproces start. Dit kan per e-mail (info@kokbedden.nl) of bel met 0341-357821. Wij zorgen er voor dat u zo snel mogelijk een juist product ontvangt. Bij aankopen in de winkel kunt u het product vaak ter plekke omruilen (mits voorradig).

Let op: Zorg dat u uw pakket voldoende gefrankeerd opstuurt. Bij beschadiging of defect direct na aanschaf (maximaal 8 dagen) storten wij u achteraf de verzendkosten terug. (dit volgens de standaard tarieven van PostNL)

Kiest u er voor om een artikel aan ons te retourneren? Ga dan als volgt te werk:

  1. Gelieve retourzendingen vooraf aan ons te melden. Dit kan per e-mail (info@kokbedden.nl) of telefonisch 0341-357821.
  2. Stuur het artikel(en) onbeschadigd en zo veel mogelijk in de originele verpakking retour naar het onderstaande adres. De verzendkosten van het retourneren van producten zijn voor uw eigen rekening.
  3. Wanneer wij het pakket in goede orde hebben ontvangen zullen wij het bedrag binnen 30 dagen aan u overmaken.
  4. Zorg ervoor dat u uw pakket voldoende gefrankeerd opstuurt.

Retouradres:

Kok Bedden
t.a.v. Retouren
Dorpsstraat 16-20
3881 BD  Putten

Grote artikelen:

Wij begrijpen dat grotere artikelen zoals bedbodems en matrassen te groot zijn om per post aan ons te retourneren. U kunt hier voor per e-mail (info@kokbedden.nl) een verzoek bij ons indienen. De kosten van het ophalen zijn voor uw eigen rekening en bedragen € 39,95 (uitgezonderd beschadigde of verkeerde artikelen). Dit bedrag zal worden afgetrokken van het retour te storten bedrag. Na goedkeuring van het door u retour gezonden artikel zal Kok Bedden het bedrag binnen 30 dagen aan u overmaken.

Ik heb een opmerking / tip / feedback

Die horen we graag! Door het meedenken van onze klanten zijn we in staat om u in de toekomst nog beter van dienst te zijn. U kunt uw opmerking / tip / feedback HIER kwijt. of stuur een mail naar info@kokbedden.nl