Ga terug

Vragen & klachten



Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Desondanks kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over bijvoorbeeld een geleverde dienst of een ontvangen artikel. Mocht u naar aanleiding van een klacht een artikel willen retourneren dan kunt u daar hier de informatie over vinden.

U kunt uw klacht per e-mail (info@kokbedden.nl) , telefonisch: 0341-357821 of per post aan ons indienen.

Onze medewerkers nemen iedere klacht uiterst serieus en wij zullen uw klacht binnen 5 werkdagen intern bespreken en afhandelen. Binnen deze termijn zullen wij u op de hoogte stellen van de oplossing.

Klachtenadres post:

Kok Bedden
Dorpsstraat 16-20
3881 BD  Putten

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).