Verzending, bezorging & montage



Artikelen van Kok Bedden worden altijd netjes bij u thuis in Nederland afgeleverd. Kleine artikelen worden verzonden via PostNL en grotere artikelen worden bezorgd en afhankelijk van het artikel gemonteerd. Dit gebeurt door de eigen bezorg- en montagedienst van Kok Bedden óf door een professionele meubeltransporteur. Beide partijen zijn reeds jarenlang gespecialiseerd in het transporteren, bezorgen en monteren van meubelen. U kunt dit dus met een gerust hart aan ons overlaten.

Verzendkosten

Bestellingen boven de € 35.- = Gratis verzending

Bestellingen onder de € 35.- =  € 6,75 verzendkosten

Bij het afrekenen wordt er altijd aangegeven welke soort verzending en welke eventuele verzendkosten er bij het door u gekozen artikel(en) horen.

Levering in België is altijd mogelijk, montage in België helaas niet. Afhankelijk van de door u gekozen artikelen is het mogelijk dat er verzendkosten bijkomen. Wij zullen u hier altijd over informeren na de bestelling maar adviseren u hierover contact op te nemen vóórdat u de bestelling plaatst zodat wij een gepaste offerte kunnen sturen. Wij stemmen dit graag met u af en bieden altijd een zo scherp mogelijke prijs.

Levering & montage

Bij ieder artikel op de website wordt in de checkout aangegeven welke soort levering hier bij hoort. Lees hieronder meer over de verschillende soorten leveringen.

Levering "Gratis levering aan huis"

Deze artikelen worden gratis bij u thuis bezorgd tot aan de voordeur. Het is hierbij de bedoeling dat u (indien nodig) zelf de montage verzorgd. Liever niet zelf monteren? Neem contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden.

Levering "Gratis bezorging en montage"

Deze artikelen worden bij u thuis bezorgd en volledig gemonteerd door ons montageteam.

Bij kledingkasten en boxsprings bieden wij altijd gratis bezorging én montage aan.

Meerdere artikelen? Wanneer je in dezelfde bestelling een artikel besteld met de status 'Gratis bezorging en montage' én een artikel met de status 'Gratis levering aan huis' dan monteren wij de gehele bestelling en vervalt daarbij de zelfmontage.

Levertijden & leveringsafspraak

- Artikelen met de status ‘uit voorraad leverbaar’

Kleinartikelen welke wij per post/pakketservice aan u verzenden met de status ‘uit voorraad leverbaar’  zijn op voorraad en worden nog dezelfde dag aan u verzonden. Dit houdt in dat u het artikel doorgaans de volgende werkdag in huis heeft.

Voor grote artikelen met de status 'uit voorraad leverbaar' (welke wij zelf bij u thuis bezorgen en/of monteren) nemen wij telefonisch contact met u op om het artikel zo snel mogelijk bij u thuis te krijgen.

- Artikelen met levertijd

Wanneer het artikel(en) van uw keuze bij ons binnengekomen is zullen wij u hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte stellen en de artikelen direct naar u verzenden. Gaat het om grotere artikelen of complete bedden welke wij bezorgen en/of monteren dan nemen wij wanneer het artikel binnen is gekomen contact op om af te spreken op welke dag er geleverd en/of gemonteerd kan worden. Hoe lang dit duurt ligt aan de levertijd van het gekozen artikel. Bestelt u meerdere artikelen tegelijk dan geldt de levertijd van het langste artikel.

Hoe verloopt het inplannen van een (Levering & montage) afspraak 

Dit wordt voor u geregeld. Er zal per e-mail of telefonisch contact met u opgenomen worden om een afspraak in te plannen, dit gebeurd wanneer uw bestelling compleet is en we geven genoeg tijd om rekening te kunnen houden met de afspraak. Ter bevestiging krijgt u een e-mail met hierin de afgesproken datum/tijd.
Het aangegeven tijdstip is een richtlijn wanneer onze bezorgers bij u komen leveren. Vanwege uitloop op de route en/of bij een vorige klant is de kans aanwezig dat het aangegeven tijdstip iets afwijkt.

- Afspraak wijzigen 

Mocht u de afspraak willen wijzigen dan verzoeken wij u om 5 werkdagen voor levering contact met onze afdeling planning op te nemen.
Onze afdeling planning is bereikbaar op:

dinsdag en donderdag van 9:00 uur tot 14:00 
vrijdag van 9:00 uur tot 13:00 uur

Telefoon: 0341-357821 - Vraag naar de afdeling planning

- Niet thuis op moment van levering

Het kan gebeuren dat onze bezorgers voor een dichte deur staan. Als dit gebeurd maken wij een nieuwe afspraak met u, hou dan rekening met 4 weken extra levertijd. Wanneer dit een 2e keer gebeurd zal er 79,- euro in rekening worden gebracht. 

Goed om te weten

- Eventuele verzendkosten betaalt u slechts eenmaal en enkel over het grootste artikel.

- Bij het afrekenen wordt er altijd nog aangegeven welke soort verzending en welke eventuele verzendkosten er bij het door u gekozen artikel(en) horen.

- Wanneer je in dezelfde bestelling een artikel besteld met de status 'Gratis bezorging en montage' én een artikel met de status 'gratis levering aan huis' dan monteren wij de gehele bestelling.

Extra informatie voor pakketverzendingen

Bestelt u alleen kleinartikelen zoals bedtextiel, hoofdkussens, dekbedden e.d. dan wordt uw bestelling verzonden via PostNL. Na uw bestelling krijgt u van ons een orderbevestiging met uw Track&Trace nummer. Vul dit nummer in op de Track&Trace pagina van PostNL om uw zending op een gemakkelijke manier te volgen.

Het kan voorkomen dat uw Track & Trace code kort na de bestelling nog niet werkt omdat uw verzending nog niet is verwerkt in het postsorteercentrum. Probeert u het in dit geval op een later tijdstip nog eens. Mocht er na 2 dagen nog niets bekend zijn over uw levering dan vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice.

Niet thuis bij bezorging? Geen probleem, een pakket boven de 100,- euro wordt nogmaals aangeboden. Onder de 100,- euro zal het pakket bij de buren worden afgeleverd.

Meer informatie over PostNL? Lees de volledige algemene voorwaarden van PostNL op: www.postnl.nl/algemene-voorwaarden/

Extra informatie over de montageservice

Bestelt u een artikel met de verzendmethode 'gratis bezorging en montage' dan kunt u de volgende uitgebreide service verwachten:

Wij monteren het product volledig, u krijgt een duidelijke uitleg en nemen we het verpakkingsmateriaal netjes mee.

Wij adviseren u om bij aankoop van grotere artikelen goed op te letten of deze wel door bijvoorbeeld de deur, de lift of het trappengat kunnen. Het komt voor dat goederen die thuisbezorgd worden niet naar binnen kunnen worden gebracht. Dit geldt met name voor: tweepersoons matrassen (uit één stuk), hoofdborden van boxspringsets en schuifdeuren van linnenkasten. Wanneer een artikel bij levering niet naar binnen kan dan  is Kok Bedden hiervoor niet aansprakelijk.

- Standaard inbegrepen service:

  • Het naar binnen brengen en plaatsen op een, door u aan te geven, normaal bereikbare (slaap)kamer in het huis
  • Het uitpakken van de artikelen
  • Het volledig monteren en aansluiten van de artikelen
  • Het aansluiten van een elektrisch artikel op een bestaande aansluiting
  • Het controleren op eventuele fouten of beschadigingen
  • Het eventueel meenemen van het verpakkingsmateriaal. (Let op: zonder de originele verpakking kunt u geen artikelen retourneren)
  • Duidelijke uitleg over de artikelen
  • Het controleren  van de order (op volledigheid)

- Niet verzorgde service:

  • Het oude bed afbreken en/of verplaatsen naar een andere ruimte
  • Het aanleggen van nieuwe stroompunten voor elektrische artikelen
  • Het verwijderen van obstakels die het naar binnen of naar boven brengen van artikelen kunnen bemoeilijken.
    Denk hierbij aan kastjes, schilderijen, lampen en andere voorwerpen die aan de muur zijn bevestigd